Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sverige får Iphone 6S i oktober

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-09-30 09:53
Ursprungligen av Micke G:

Köpte en olåst 6s plus med 64GB, space gray i New York i lördags, 26sep. Om man tittar på de amerikanska sidorna så står det att alla lurar säljs med abonnemang. Det funkar enligt följande: Kontantpris, man betalar hela luren på en gång, min kostade USD 924,35 inklusive lokal skatt, vilket blev när det drogs från mitt kort 7936 kronor. Man får den med ett Verizon eller AT & T simkort installerat, meningen är att man ska kunna ringa upp och aktivera kortet som tex kontantkort med sitt kreditkort, med men det är bara att plocka ur det och installera sitt eget simkort. Luren är helt olåst. Snabbt aktivering via min laptop, sedan var jag igång. Du kan även använda WiFi i Apple Store för att aktivera och installera allt från en iCloud backup på den gamla telefon. Luren funkar utmärkt!

Är det:

iPhone 6s
Model A1633

iPhone 6s Plus
Model A1634

eller

iPhone 6s
Model A1688

iPhone 6s Plus
Model A1687

man ska ha om man köper i USA?
http://www.apple.com/iphone/LTE/

Ursprungligen av Json_81:

Är det:

iPhone 6s
Model A1633

iPhone 6s Plus
Model A1634

eller

iPhone 6s
Model A1688

iPhone 6s Plus
Model A1687

man ska ha om man köper i USA?
http://www.apple.com/iphone/LTE/

Hej!
Min 6splus är en A1687. A1633 och A1634 är bara för Puerto Rico och USA. Säg bara till at du sja använda ditt svenska simkort så får du rätt modell. Den funkar felfritt, webbsidor laddar mycket snabbare och den startar mycket snabbare och funkar bättre med fingeravtrycks scannern än iPhone 6

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-10-03 11:12
Ursprungligen av Micke G:

Hej!
Min 6splus är en A1687. A1633 och A1634 är bara för Puerto Rico och USA. Säg bara till at du sja använda ditt svenska simkort så får du rätt modell. Den funkar felfritt, webbsidor laddar mycket snabbare och den startar mycket snabbare och funkar bättre med fingeravtrycks scannern än iPhone 6

Tack!
Men bestämde mig för att köpa i Sverige, reklamationsrätten får värt ca 2000 den här gången plus att jag inte vill vänta drygt en månad.

Bevaka tråden