Jo! - Jag vill ta upp den här tråden igen, för jag anser att saker och ting är värdelösa minst sagt. Jag var ju en av flera som trodde att det under senaste expon skulle komma något som fyllde hålrummet. Jag står fortfarande lika frågande, tyvärr. Alltfler drar i mig från PC-sidan, och jag önskade att jag hade ett bra försvar men jag har inte det längre. Det skulle vara OS X i så fall. Annars är ju det "bara" hårdvara vi pratar om. Funderar om man ska ha kvar sin gamle märr, PB G4/400 och köpa sig en PC från Dell eller så (Har inte den minsta lust att bygga själv) på vilken jag kör videoredigering, bildbehandling osv. Vad jag räds är att jag kommer sakna mitt OS när jag kör på den maskinen.
Det var någon i ett tidigare inlägg, tror det var Cyrion, som nämnde punkt för punkt varför saker och ting är som det är beträffande Apples produkter. Själv undrar jag om inte Apple skulle sälja bättre om man gick ner något i priserna. DET är nämligen det första som PC-anhängare kommenterar: Priset! Jag KAN inte längre försvara prissättningen när man presenterar maskiner (utöver G4/G5) som inte kan byggas ut.
/Fredrik