Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka har iSight?

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Man borde kunna se vilka som har en iSight i profil el liknande, kanske en liten symbol på sin Avatar..

Kul att ha iSight men ingen att använda den med:-(

För det finns väl några som har den ?

Mig hittar ni på:
motifsweden

• Oregistrerad
  • 2003-10-25 19:58

Jag har en.... tillsammans med en Dual G5 som anlände redan veckan efter den blev beställd

Jo då, klart man har en iSight...

Visst har man iSight, men bara en fw-port på datorn, och denna är oftast upptagen av två externa diskar.
Borde köpa en hubb.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-27 22:18

Till och med jag har lyckats fixa mig en isight. Så ni som inte var trötta på mitt ansikte innan kan få ytterligare chanser att se mig

• Avstängd
  • 2003-10-27 22:26

Jo da Jag har iSIGHT

Citat:

Skrevs ursprungligen av Kronér
Till och med jag har lyckats fixa mig en isight. Så ni som inte var trötta på mitt ansikte innan kan få ytterligare chanser att se mig

Jag vet!! BingoLotto via iSight

Senast redigerat 2003-10-27 22:42
  • Oregistrerad
  • 2003-10-27 22:51

Läskigt futuristiskt - hur känns det att "chatta" med en så'n?

Borde få mina morföräldrar att fixa en Mac med sån't ... ja, alla släktingar... kalasfräckt, men så blir det ju inte, alla är ju insnöade på PC....

• Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-28 00:38

Jag vet!! BingoLotto via iSight [/QUOTE]

Det är så vi sänder idag
Efter första kvällen med vänner kan jag bara säga KÖP!!!! Fullständigt lysande jag har skrattat mig fördärvad under kvällen, helt sjukt, underbart och MAC

• Medlem
  • 2003-10-28 00:41

jag måste köpa mig en såndära...

• Oregistrerad
  • 2003-10-28 01:06

Inte för att jag vill sticka ut hakan, men Kronér har väl lite fler Kroner än oss andra, så att säga. Klart man köper iPod'ar å iSight'ar hit å dit då...

• Medlem
  • 2003-10-28 01:28
Citat:

Skrevs ursprungligen av ohennig
Visst har man iSight, men bara en fw-port på datorn, och denna är oftast upptagen av två externa diskar.
Borde köpa en hubb.

Finns det ingen extra fw-port på någon av diskarna? Det har du väl iofs tänkt på, men jag glömde bort det första gångem när jag ville koppla in min ipod och hade mina diskar inkopplade

• Medlem
  • London
  • 2003-10-28 04:48
Citat:

Skrevs ursprungligen av PF
Inte för att jag vill sticka ut hakan, men Kronér har väl lite fler Kroner än oss andra, så att säga. Klart man köper iPod'ar å iSight'ar hit å dit då...

Det var bland det dummaste jag hört, lägg av med sånna kommentarer är du snäll... Luktar avundsjuka lång väg.

Dessutom säger alla att dom har iSightar men inte vad dom har för kontonamn och då är det svårt att videochatta med er

Själv har jag en hemma i Sverige som jag ska börja använda när jag kommer hem i vår, nu har mamma den och leker med.

Då finns jag på AIM: e7jonas

• Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-28 10:12

[QUOTE]Skrevs ursprungligen av PF
[B]Inte för att jag vill sticka ut hakan, men Kronér har väl lite fler Kroner än oss andra, så att säga. Klart man köper iPod'ar å iSight'ar hit å dit då...

Ja du! Men jag har fått slita för det också. Jag har jobbat ganska friskt också under dom sista 25 åren. Så jag tycker nog att jag är värd att kunna köpa mig en ipod och en isight då och då.

För övrigt om du är mer intresserad av min ekonomi gå in på rsv och kolla mitt bokslut

• Oregistrerad
  • 2003-10-28 10:37

Oh... o nej, jag menade det hela som ett litet skämt, jag är alls inte intresserad av min herres hemligheter, tycker snarare det är taskigt att sån'a uppgifter ska behöva vara offentliga. Missunnar ingen någonting, jag försökte bara skoja till det lite. Ber om ursäkt.

Om det kan lugna dig något så läser jag aldrig skvallerpressen. Tycker de ständigt gör grova integritetsintrång på människor som lyckats göra sig ett namn. Tidningarna befinner sig på en låg, smutsig och respektlös nivå. Nu tog jag mig ner dit själv, vilket ju verkligen inte var meningen.

Ber återigen om ursäkt.

Får nog ta å skaffa en så'n där iSight så jag kan ursäkta mitt dumma uttalande lite bättre... ;-)... typ hälla filmjölk i håret i direktsändning eller nå't... äta upp en hatt... or something.

Senast redigerat 2003-10-28 11:03

Självklart har jag en! Upp med en lista fort med lika lyckliga människor!

• Medlem
  • London
  • 2003-10-28 10:52

Men... hallå!! Ni skriver ju för 17 inte vad ni har för screenname?

• Avstängd
  • 2003-10-28 10:55
  • Avstängd
  • 2003-10-28 10:59

Man kan ju också slå

äpple+G

skriv: nittioniomac

Bjud in.

• Avstängd
  • 2003-10-28 11:03

Nähä det sprack.

Kortare chattrumsnamn måste hittas på.

Björnström eller moderator förslag?
För 99mac.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pirre
Nähä det sprack.

Kortare chattrumsnamn måste hittas på.

Björnström eller moderator förslag?
För 99mac.

nittiniomac kör vi med tycker jag...=)

• Avstängd
  • 2003-10-28 11:13

Mera:

• Avstängd
  • 2003-10-28 11:16

Bara jag och Dolk på

nittiniomac

Var är ni andra?

• Medlem
  • London
  • 2003-10-28 11:22

Jag är i Perth, på en PC. Kommer med när jag kommer hem i vår...

Öh, varför inte 99mac? Det är väl kort och bra?

• Avstängd
  • 2003-10-28 11:24

99mac krockar väl med mailen eller?

• Medlem
  • 2003-10-28 11:27

min mini-dv envisas med att stänga av sig efter fem (?) minuter om man inte har rört den, så den är lätt irriterande att använda. Men det kanske finns nån inställning för det. Har inte orkat kolla.
Annars är mitt aim Ljunghall .

• Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-28 11:51

Det är superlugnt. Jag tog skämtet från början så det är inga som helst problem.

Men jag tror att vi behöver dig till uppsesittaren den 233 /12 det där med filmjölk och direktsändning verkar intressant

Bevaka tråden