Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
I tisdags hade Apples sitt stora september-event där bland annat årets Iphone-modeller presenterades. Hur bra koll har du på vad som hände under eventet?
Slamkrypare: Jag anser inte att en avlidens inspelade röst kan vara den person som pratade först under eventet. En avliden är inte en person. Annars hade jag klarat den också!
6/10 Korrekta svar!
Heja dig, du hade i alla fall på eventet! Du sneglade sannolikt på eventet samtidigt som du lagade mat eller sorterade dina vinyl-skivor.
Slamkrypare: Jag anser inte att en avlidens inspelade röst kan vara den person som pratade först under eventet. En avliden är inte en person. Annars hade jag klarat den också!
Nu står det ”Vem inledde eventet?”. Gjorde det det innan? Det här är en knepig fråga, en del av oss är noga med vem som lever och vem som inte gör det.
Nu står det ”Vem inledde eventet?”. Gjorde det det innan? Det här är en knepig fråga, en del av oss är noga med vem som lever och vem som inte gör det.
7/10. Eran sändning såg jag ju inte... så helt omöjligt att svara på den frågan. Sedan fick jag inte igång strömmen på varken Apple TV:n eller datorn, när jag väl testade på iPad:en hade jag missat början och låten. Räknade verkligen inte hur många gånger han sa Amazing, sånt är vitt brus för mig nu för tiden.
Klart han sa Amazing 8 gånger. Klart det är 8 modeller. Vem som inledde eventet lurade mig, tyvärr.
Men när man tänker på det så sa ju Tim faktiskt något i stil med "Det är inget annat än passande att Steve får inviga detta event och sin egen teater, vi har dedikerat teatern till honom för att vi älskar honom och för att han älskade denna typen av event"