Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test: Apple Watch Series 3 – överraskande snabb, smart och uthållig

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .

För min del var det bara första synkningen som tog tid. Jag uppdaterar mina spellistor ofta och när jag ska synka tar det numera knappt en minut att föra över låtarna. För min del är det smidigt som bara den. Sjukt nöjd med att bara ta med mig min Apple Watch till gymmet för att kunna lyssna på musik istället för mobilen som gör mig lite för ofokuserad på träningen.

Ursprungligen av Krylovrum:

- Synka musik inom rimlig tid.

Det är första synkningens om kan ta lite tid. Men inte superlång. Numera synkas spellistorna över direkt när jag sätter klockan på laddaren och kan ta bort den efter ca en minut. Jag uppdaterar spellistor mer eller mindre varje dag, samt prenumererar på några som uppdateras veckovis och inte upplevt någon längre väntan här.

Vad gäller batteritiden kan jag ta av den från laddaren på fredag morgon och sätta tillbaka den på söndag kväll vid läggdags utan att den laddat ur. Så det är ändå helt okej. Men visst. En vecka hade varit riktigt nice.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-10-26 13:29
Ursprungligen av Being Remixed:

Vad gäller batteritiden kan jag ta av den från laddaren på fredag morgon och sätta tillbaka den på söndag kväll vid läggdags utan att den laddat ur. Så det är ändå helt okej. Men visst. En vecka hade varit riktigt nice.

Använder du inte klockan?

Alternativet är nog mer att de fixat batteriet till det bättre denna gång. En vanlig dag brukar bestå av att kolla notiser och ett träningspass med pulsmätning och musiklyssnande. Så en klar förbättring från första och andra generationen.

  • Medlem
  • 2017-12-29 01:26
Ursprungligen av WiFi:

Får lite beslutsångest här, vill verkligen ha en klocka så jag kan tracka mina löprundor och mäta saker som exempelvis puls. Men samtidigt så är iPhone X redan otroligt dyr, budgeten är redan tajt och sen så har inte klockan always-on display och LTE-stöd. Jag får se senare hur plånboken mår efter iPhone-beställningen, det kanske blir ett köp om jag klarar mig utan always-on display. LTE är väldigt långt borta, i alla fall för mig som har Vimla som är en väldigt liten operatör och som behöver ganska mycket tid för att genomföra nya saker.

Att äga en Apple Watch hände bra mycket snabbare än vad jag trodde. Jag fick en i julklapp! Den är ännu inte uppackad, vilket egentligen är helt sjukt, (packar vanligen upp mina Apple-saker direkt), men jag har haft fullt upp under hela lovet. Packar nog upp när jag har tid att lägga fullt fokus på klockan. Blir nog ett bra hjälpmedel nu när 2018 närmar sig, speciellt när nyårslöftet är att löpträna mer kontinuerligt och vara hälsosammare. Även om många inte anser att Always On-display är nödvändigt så är jag ändå lite nojjig men vi får nog se... Det löser sig!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-12-29 05:48

Börja med att packa upp den och lägg den på laddning.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-12-29 10:42
Ursprungligen av kenjon:

Börja med att packa upp den och lägg den på laddning.

Och starta uppdateringen av watchOS, sen kan du vänta in det nya året... ?

  • Medlem
  • 2017-12-29 10:50
Ursprungligen av mattiL:

Och starta uppdateringen av watchOS, sen kan du vänta in det nya året... ?

Så farligt är det inte. Senaste uppdateringen till watchOS 4.2 för min AW3 tog runt 50 minuter.

  • Medlem
  • 2018-01-02 02:23

Ni som har Spotify, hur gör ni när det inte finns någon app till Apple Watch? Har inte testat Watchify än men alternativet är väl att synka. Obegripligt att det tar sån tid!

Bevaka tråden