Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ja om man är en "early adopter" för glasögon av den här typen kan man nog faktiskt komma undan med fusk, åtminstone fram till dess att utbildningssektorn får upp ögonen för de nya produkterna. Om någon skulle använda Intel-glasögonen idag tror jag inte att någon lärare, tentaledare eller någon i liknande ansvarsroll skulle ha en aning om att något fuffens var på g.
Vad jag fattar så svänger man till huvudet för att styra/ändra/byta info - så om någon sitter i provsalen med brillor och agerar som Stevie Wonder så vet man att fusk är på gång.
Jag hoppas på en remote - en liten sensor som är en ring man har på fingret...som man strycker tummen över...och därmed manövrerar info/meny/etc. Den får väl snacka bluetooth med brillorna.
Ursprungligen av ekloev:
Ja om man är en "early adopter" för glasögon av den här typen kan man nog faktiskt komma undan med fusk, åtminstone fram till dess att utbildningssektorn får upp ögonen för de nya produkterna. Om någon skulle använda Intel-glasögonen idag tror jag inte att någon lärare, tentaledare eller någon i liknande ansvarsroll skulle ha en aning om att något fuffens var på g.