Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Japp, tankade hem direkt och kan bara hålla med - känns faktiskt exakt som Safari (läskigt nog kanske ännu snabbare t om). "Oh, there goes my shirt..." - hej då, IE.
Kör bara firebird på min PC på jobbet - har konverterat ett helt gäng andra jobbarkompisar också... som sagt..näst safari rockar firebird...men inte på mac - än...
Skrevs ursprungligen av badanka dröjer inte länge innan safari kommer till windows, apple får blodad tand med itunes på windows
Vågar du sätta pengar på det? iTunes för Windows har ju flera goda skäl. Det handlar om att sälja musik till PC-ägare och om att leverera ett bra program till iPod även för PC-ägare. Safari för Windows har inga bra skäl alls. Vad skulle Apple tjäna på det? Knappast att det skulle omvända några PC-användare, *så* mycket bättre än t.ex. Firebird är det inte så vitt jag vet.
Skrevs ursprungligen av Daniel Bergvall Håller med om att Firebird är en bra "motsvarighet" till Safari, men finns det ngn bra "motsvarighet" till Mail?
Killarna (och ev tjejer) som står bakom Firebird utvecklar också Thunderbird som precis som Firebird är en avstickare från Mozilla. Men det är version 0.3 och än så länge är det väl inte så bra att det konkurrerar med Mail (men vad vet jag, jag sitter ju med Eudora ).
Thunderbird funkar förvåningsvärt optimalt för att vara 0.3 (inga buggar som hindrar daglig använding iaf).
Dock är den ganska långt ifrån mail.app, och kanske nästan närmare outlook i standard utseendet, fast bättre på alla plan