Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nja, visst funkar det kanske men långtifrån optimalt. Skärpning Apple! Men men, man ska vara positiv också, jag gillar det nya Stör ej-läget, sammanfattningen man får i slutet av veckan, reminders, en uppdaterad av aktierappen, osv.
Jag tycker apple maps funkar bra för navigation, men fram och tillbaka till jobbet vill jag ha en app som håller koll på trafiken och väljer alternativ väg vid problem (vilket det är varenda dag runtom Göteborg)..
Upplever Waze betydligt bättre på det.
Vilken app som "är bäst" varierar nog med var man bor också.
Vet inte exakt. En HP Elitebook vikbar, B&O, 13,3”, i5, 8 RAM, 1 USC-C och 2 vanliga USB. Mycket bra batteritid. 1280 g tung/lätt. Alla som byter i år får dessa, men vet som sagt inte exakt modell. Jag är mycket nöjd med hårdvaran.
Jag tycker apple maps funkar bra för navigation, men fram och tillbaka till jobbet vill jag ha en app som håller koll på trafiken och väljer alternativ väg vid problem (vilket det är varenda dag runtom Göteborg)..
Upplever Waze betydligt bättre på det.
Vilken app som "är bäst" varierar nog med var man bor också.
Samma för mig. Och spelar jag musik i bilen men använder Waze för kartor står carplay-displayen bara på hemskärmen. Nu kan jag använda waze (eller kanske till och med navigon? Vet ej om det krävs någon uppdatering från apptillverkarna, i så fall är det ju kört med Navigon) när jag kör på ett smidigt sätt.
Samma för mig. Och spelar jag musik i bilen men använder Waze för kartor står carplay-displayen bara på hemskärmen. Nu kan jag använda waze (eller kanske till och med navigon? Vet ej om det krävs någon uppdatering från apptillverkarna, i så fall är det ju kört med Navigon) när jag kör på ett smidigt sätt.
Det krävs garanterat en uppdatering från apptillverkarna.
Vet att Waze uttalat sig om det tidigare när det varit efterfrågat och svarat att de gärna utvecklar funktionen men Apple måste ändra carplay att tillåta det.