Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min svärmor har en iPad 3 som hon använt flitigt för att bl.a. boka flyg med Norwegian. Plötsligt slutade det att fungera, Safari visar bara en vit skärm, inga felmeddelanden. Installerade deras App Norwegian Traveler Assistant, det gick bra, men när hon ska boka står den bara och snurrar. Har försökt få hjälp av Norwegian, men de vet inte vad felet kan vara.
Jag har testat med en iPad mini och den ger samma resultat.
Också provat med en annan iPad, som fungerar bra.
Förstår ingenting. Någon som har ett tips?
Kolla gärna upp det. Jag tror att svaret kan ligga där. Att Safari och iOS är för gamla för deras app och sajt. Att iPaden som funkar har ett nyare system.
Kolla gärna upp det. Jag tror att svaret kan ligga där. Att Safari och iOS är för gamla för deras app och sajt. Att iPaden som funkar har ett nyare system.