Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
När jag ringer en vis person via min iPhone så visas hans egen telefonnummer i hans mobil display i stället för min. Som om han skulle ringa till sig själv. Det står även i början av ringsignalen "ringassistans". Vad kan det vara för fel?
iOS 12.4.3
Säg till honom att gå in i Kontaktboken och söka på ditt nummer, kolla om han får upp mer än en kontakt (din). Sök bara på de sista 6 siffrorna, dvs skippa +46 och 0.
Säg till honom att gå in i Kontaktboken och söka på ditt nummer, kolla om han får upp mer än en kontakt (din). Sök bara på de sista 6 siffrorna, dvs skippa +46 och 0.
Nu står det "ingen uppringnings-nummer" när jag ringer. Det är i alla fall bättre än det var förut.
Mitt nummer finns i hans telefonbok. Har sök på sista siffrorna som du anger ovan och hittar mig i telefonboken. Om man söker med siffran "0" i börjar hittar man inte mig. Varför ska man utesluta "0" just på mitt nummer?
För att man oftast kör med internationell visning, typ "+468nnnnn" istället för "08nnnnn".
Och det är enbart du som kommer upp i Kontakter när han söker på de sista siffrorna i ditt nummer?