Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
En intressant detalj är att de gamla bankerna oftast [endast?] erbjuder debit kort för Apple Pay, medans ny aktörer oftast erbjuder kreditkort för Apple Pay.
En intressant detalj är att de gamla bankerna oftast [endast?] erbjuder debit kort för Apple Pay, medans ny aktörer oftast erbjuder kreditkort för Apple Pay.
Jag har ett First Card utfärdat av Nordea (gammal bank) och det är ett kreditkort och funkar med Apple Pay. Det gör även mitt Nordea Credit som också är ett kreditkort.
Jag har ett First Card utfärdat av Nordea (gammal bank) och det är ett kreditkort och funkar med Apple Pay. Det gör även mitt Nordea Credit som också är ett kreditkort.
Det verkar finns många varianter för detta.
Mitt debitkort i Swedbank fungerar utmärkt, men polarens kreditkort hos Swedbank fungerar inte med Apple Pay.