Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple börjar bli S t o r t

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av Pär
Verkar som om Creative börjar anpassa sig lite till Apple och itunes

[More to follow...]

Jag var på ett möte där en Creativerepresentant beskrev en framtidsvision där deras mångkanaliga ljudsystem ingick. Kan bara säga att den killen älskade FireWire.

Vi får väl se.....

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-04 01:34

En av mina polare har just switchat. Kronisk PC-användare, numera botad och detta trots taskig studentekonomi. Jag tror bara macen är för dyr om man inte fattar grejen. Och, det är klart, varför dricka Moët & Chandon om man tycker bättre om Fanta? (fast prisskillnaden är ju mer i stil med Corona - Millennium)

När Apple så småningom blir etablerade, kan det bästa någonsin kanske äntligen hända - att de får värdig konkurrens av något nytt företag. Tänk vilken utveckling vi skulle få med två konkurrerande företag av Apples magnitud!

Jag har till och med lyckats konvertera min svåger (hans PC har dött efter ett antal virusproblem). Han skall numera köpa en ibook. Känns mycket bra att ta nån tusendels promille marknadsandelar från Microsoft!

alla övergångar är bra

• Oregistrerad
  • 2003-11-04 11:36
Citat:

Skrevs ursprungligen av Olle@mac.com:
Jag gladdes åt att se en av de bättre PC- affärena i Göteborg ( www.microstore.se ) hade en iPod i hyllan när jag var där och handlade några diskar.

Det såg jag med. Hoppas att nå'n köpglad såg den också.

Bevaka tråden