Den svarta rullbanan ser ju faktiskt bra ut på bild. Det är nog inte den. Och om uppsamlingsfacken är överfulla så spiller det ut på banan med flammighet/ränder som följd. Så ditt fel är nog något annat...
Annars är kanske sprejalkohol överkurs. Men att torka "torrt" med mikrofiber brukar inte riktigt räcka för envist ingrodd toner. Och gnugga för guds skull inte för hårt på rullbanan!
Kör med isopropanol ("IPA") på flaska. Finns på Kjell. Även apoteket kan ha.
Något man alltid bör ha hemma vid elektronikrengöring då det inte lämnar några rester efter avdunstning!
Tillägg: Här kan man nörda ner sig i denna generations HP-printrar (din 3600 är mer påkostad storebror till min 2600, men toners mm är samma). https://mindmachine.co.uk/products/HP_CLJ_260...
Hittar inte luckan till uppsamlingsfacket på mina toners. Kan ha suttit på de noname jag bytt ut, men inte på de kassetter jag har nu. Kolla på skissen här - efter "waste blade" sitter ett fack som kan bli knökfullt om skrivaren körs väldigt många gånger på underhållsrengöring utan att däremellan skriva ut så mycket.