Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken programvara är mest värd pengarna?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Låt inte Laseranders kapa denna tråd. Sluta svara honom.

Acke, tror du att någon kommer förändra sin inställning till piratkopiering på grund av dina RIAA-attityder? Tror inte det. Kan vi återgå till ämnet...

Illustrator och Photoshop är riktigt prisvärda, Salling Clicker och GraphicConverter också. VLC är också helt klart prisvärt (gratis) men riktigt, riktigt bra.

Citat:

Skrevs ursprungligen av ace4711

Precis. Detta är en tråd om programvara man tycker är värd pengarna, inget annat.

Vad tycker ni om uppdateringar då.
Ibland kan det ju släppas en uppdatering som inte alls känns prisvärd till ett program som i sig är prisvärt.

• Medlem
  • International user
  • 2004-01-23 17:31
Citat:

Skrevs ursprungligen av Chaosstar
Vad tycker ni om uppdateringar då.
Ibland kan det ju släppas en uppdatering som inte alls känns prisvärd till ett program som i sig är prisvärt.

Alla Photoshop-uppgraderingar från version 4 och uppåt känns inte helt motiverade om man jobbar med vanliga tidningsbilder. 4:an räcker långt forfarande.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Laseranders
Att det ska bli accepterat.

Cool. Så det är okej om jag använder dina illustartioner i mitt nästa jobb? Tack!!
Orkade inte betala en illustratör.. Mer pengar till mig

Citat:

Skrevs ursprungligen av ace4711

Bara för att avsluta. Jag har inte bett nån svara mig.
Jag vill inte ha diskussion om piratkopiering för det är inget att diskutera.

Ett program som inte är värt pengarna är Toon Boom Studio! Maken till buggigt! Det avslutar sig själv hela tiden!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Wire
Alla Photoshop-uppgraderingar från version 4 och uppåt känns inte helt motiverade om man jobbar med vanliga tidningsbilder. 4:an räcker långt forfarande.

Ja PhotoShop updateringarna känns svagare och svagare.
Visst finns det alltid någon kul ny grej som man faktiskt kan ha nytta av, men skulle jag uppdatera till en hel datapark skulle jag kanske inte se det så.

Bevaka tråden