Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Stitch with Stuffit"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har fått några filer som enligt den som skickade dem ska "stitch with Stuffit". Vad menas? Krävs deluxe-varianten?
Tacksam för svar.

  • Medlem
  • 2004-01-21 12:59

Antagligen är det en fil som delats upp av deluxe tex för att slinka igenom isp:s begränsingar av mail-/filstorlekar. Jag sitter i os9 nu utan deluxe och kan inte testa. Eftersom du skriver och frågar antar jag att du inte lyckas öppna filerna?! Testa att öppna den första av filerna (de är väl numrerade) tills någon som vet bättre rättar mig och ger dig helt korrekta uppgifter...

Det handlar troligen om filer som segmenterats och måste sättas samman. jag vet inte om den funktionen finns i Standard-versionen men den finns i vart fall i DeLuxe

Ok. Det kanske funkar att dubbelklicka på dem då. Det rör sig nog om en kort filmsnutt eller liknande.

OT: Måhända kanske Baron heter Per egentligen?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ola Oscarsson
Ok. Det kanske funkar att dubbelklicka på dem då. Det rör sig nog om en kort filmsnutt eller liknande.

Är den segmenterad av StuffIt Deluxe så ska det gå att packa upp med StuffIt Expander. Öppna den första filen i kedjan så ska det nog funka fint.

1
Bevaka tråden