Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

varfšr kan jag inte sŠnda e-post efter wordinstallation?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har nŒgon lšsning pŒ problemet att det inte gŒr att sŠnda post efter word-installering?
Jag har en G3 Œrg 99. Jag har installerat outlook express 5.01 men efterjag installerat microsoft
word kan jag inte sŠnda post frŒn outlook. Det gŒr att ta emot post. Outlooks felmeddelande Šr att
det inte finns tillrŠckligt med minne men jag har fšrsškt att tilldela outlook mer minne men det
hjŠlper inte.
Tacksam fšr svar!

  • Oregistrerad
  • 2004-01-25 21:04

Verkar som om du har flera uppsättningar av "tecken kodning" i systemmappen - flytta alla dubletter till en skruttmapp och starta om…

  • Medlem
  • 2004-01-25 21:11

HA HA HA! En klassiker!

"Welcome to Microsoft Hell!"

w00t, tycker du inte att du går till överdrift i MS-bashning?

  • Medlem
  • 2004-01-25 21:16

Vadårå? Det är ju en allvarlig bugg som döskallarna på Majkrosåfft inte orkat fixa, trots att det har gått fyra år sedan dess!

Jag sparkar de satans rötäggen i röven hur mycket jag vill!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Eva-Lotta
Har nŒgon lšsning pŒ problemet att det inte gŒr att sŠnda post efter word-installering?
Jag har en G3 Œrg 99. Jag har installerat outlook express 5.01 men efterjag installerat microsoft
word kan jag inte sŠnda post frŒn outlook. Det gŒr att ta emot post. Outlooks felmeddelande Šr att
det inte finns tillrŠckligt med minne men jag har fšrsškt att tilldela outlook mer minne men det
hjŠlper inte.
Tacksam fšr svar!

Har du startat om outlook? Annars så reagerar det ju inte på det extra minnet.

Kan också ha något med dina email inställningar att göra eller internet leverantörernas nya teorier att blockera vissa mail portar för en mängd av sina kunder.

w00t, det är inte omtanken om Microsoft som gör att jag säger så om du förstår min poäng...

Pär - 1000 tack! Det funkar !!!!!!!

1
Bevaka tråden