Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

04-01-26 och tyst som i graven----eller?

Tråden skapades och har fått 62 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-01-27 23:45
Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Ett skäl till att någon skulle hända idag är helt enkelt att det är tisdag (Apple släpper nästan alltid sina grejer på tisdagar), att det finns vissa rykten och att Apple har väntade uppdateringar pågång (en uppdatering av PM G5 borde ju komma inom en månad eller så). Så helt oavsett att det var födelesedag häromdagen så kan det ju faktiskt komma uppdateringar idag av helt andra skäl.

Fast nu råkade jag skriva mitt inlägg på måndagen, födelsedagen. Det var det jag vände mig emot, att Apple skulle syssla med talmystik eller liknande och vilja släppa grejor just på dagen 20 år efteråt. Jag tror mer på superbollen om det blir en dag med särskild "tyngd". Annars en vanlig dag i febrauri eller mars kanske?

Kände nästan på mig att det inte skulle bli något, så i preventivt tröstsyfte gick jag och köpte Panther idag. På så sätt blev det ju lite julafton i alla fall.

• Medlem
  • 2004-01-28 00:30
Citat:

Skrevs ursprungligen av Nicklas Högås
Kände nästan på mig att det inte skulle bli något, så i preventivt tröstsyfte gick jag och köpte Panther idag. På så sätt blev det ju lite julafton i alla fall.

Om inte annat så för Apple iaf!?

Bevaka tråden