Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Saken är väl den, att om man över huvud taget söker upp en sida på nätet för att få veta hur man för över sina filer, så är man inte en särskilt avancerad användare. Den här sidan ligger väl på ungefär rätt nivå för de som kan tänkas använda den, och mer avancerade användare söker nog information på andra ställen om något krånglar.
Visst kan man det... men hur jobbigt blir inte det med runt 2000 mail som vissa har ibland. Då vill man ha en automatiserad process. Gråa hår och suck och galna skratt får jag när jag ska flytta mail från Netscape 4 till Entourage. Huvva.
Hmmm Apples rekommendation är inte helt vansinig. Men men som sagt.
Det finns annat sätt som är plattformsoberoende !
Starta din webserver (starta webdelning) och kopiera hur som helst eller tanka ner.
Spelar inget roll PC, Mac, alla olika operativ system !
Mycket enkel !
Nja.. Efter att ha kollat ett tag på sidan märkte jag att det faktiskt fanns en tanke bakom namnen på mapparna/uppdelningen på skivan. Det var mest det jag tyckte såg fruktansvärt löjligt ut. Men den här linen gillar jag skarpt:
"Ge skivan du skapar namnet Byta så att du lätt kan identifiera den."
Det var väl inte direkt pinsamt? Snarare en naturlig reaktion. Betänk att för somliga av oss är att äga en G5 en dröm. Som man inte kommer att ha råd med, någonsin. Att sen se någon slakta den på det viset... *brrr*.
Det var väl inte direkt pinsamt? Snarare en naturlig reaktion. Betänk att för somliga av oss är att äga en G5 en dröm. Som man inte kommer att ha råd med, någonsin. Att sen se någon slakta den på det viset... *brrr*.
Att inte ha tillräckligt med humor för att kunna avhålla sig från mordhot när någon utmanar ens lilla sektpsyke med ett harmlöst skämt, tycker jag är mycket pinsamt.