Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka NYA Appleprodukter har du köpt senaste kvartalet

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi konstaterar att Apple sålde 749.000 nya Macar senaste kvartalet och 807.000st iPods. Vad har DU köpt senaste kvartalet?

1st 15GB iPod.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 02:01

Var är eMac ?! Det är ingen Powermac direkt men det är en Mac !

Ursprungligen av jockeleu:

Var är eMac ?! Det är ingen Powermac direkt men det är en Mac !

Ojdå! Fixat nu!

Bara hårdvara? Själv har jag köpt iLife.

Powermac och iPod. Mina två första apple produkter någonsin förövrigt

Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Bara hårdvara? Själv har jag köpt iLife.

Det var ju en parallel till hur många Mac:ar (749.000) Apple sålt under kvartalet! Programförsäljning är ju inte alls på agendan. Tänk först...

Ursprungligen av iJohannes:

Det var ju en parallel till hur många Mac:ar (749.000) Apple sålt under kvartalet! Programförsäljning är ju inte alls på agendan. Tänk först...

Klart som fan att jag tänkte! Dessutom så gäller ju inte kvartalsrapporteringen hur många maskiner företaget sålt, det gäller allt dom har sålt, bara för att fokus hamnade på maskinförsäljning i nyheten så betyder det inte att jag inte får ventilera min åsikt att Apple-programvara faktiskt är Apple-produkter. Eller? Jag har trots allt spenderat över 400 kr i kvartalet på programvara från AppleStore de senaste två-tre åren, det har varit min enda investering i Apple-produkter de senaste två åren. Skulle inte tro att jag är ensam att köpa en del programvara eftersom programvara stod för drygt 11% eller 213 miljoner dollar av intäkterna. Nästan lika mycket som iBook eller iPod.

Och hur tolkar du ordet "Appleprodukter" och "Vad har DU köpt senaste kvartalet?"?

"Vilken hårdvara...", "Vilka maskiner...", eller en ruta för "programvara" kanske?

"Vad har DU köpt senaste kvartalet?" Jag köpte fortfarande iLife för tre veckor sedan.

PB12" hos SOS-data ( nöjd kund )

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-04-15 09:10

G5 & iLife
DVD-R med äpple på oxå...

Ska investera i en iBook 12" när det släpps nya... och en iPod mini ska de bli oxå

Cheeezus, det har varit ett stenhårt Mac-kvartal för mig - har köpt en ny powerbook 17", en eMac till ena dottern, en iPod 40 GB samt en hel del kringhårdvara typ EyeTV 200, Marware PB-väska osv... å andra sidan, nästa kvartal lär jag inte köpa ett skvatt.

1 st iPod mini rosa.

1 st iPod mini Alu samt en iPod 40Gb till tjejen.
Och en Samsung SGH-S300M till hunden som inte tyckte den var bra telefon

Ursprungligen av motif:

1 st iPod mini Alu samt en iPod 40Gb till tjejen.
Och en Samsung SGH-S300M till hunden som inte tyckte den var bra telefon

Holy hell! Hur mår hunden?

Bättre än mobilen
Värre var med när hon fick tag i Ipren och Alvedon så hon fick magpumpas.. Den här hunden är "dyr" i drift om man säger så hehe..

Förstår ni varför hon inte får komma in i datarummet.

Ursprungligen av motif:

Värre var med när hon fick tag i Ipren och Alvedon så hon fick magpumpas.. Den här hunden är "dyr" i drift... Förstår ni varför hon inte får komma in i datarummet.

Självfallet - i datarummet finns bara PC som är dyra i drift och i rummet behövs ofta huvudvärkstabletter efter som man nästan får hjärnstopp pg.a nämnda burkar - gissade jag rätt ???

  • Avstängd
  • 2004-04-15 15:05

20:th Anniversary Machintosh om det blir nåt sånt, lungt.

  • Medlem
  • 2004-04-15 19:31

Väntar på PM G5 rev B, vilket visat sig vara en ökenvandring. Borde man trösta sig med en iPod?

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-04-15 19:38

Har investerat i en G5 1,8 DP, grymt nöjd!

Köpte min första Apple/Mac pryl någonsin under det här året. En Ibook G4.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 22:20

En nätadapter till min ibook, fast jag hittade inget alternativ vad gäller röstningen.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-16 07:47

iBook G4 933 Mhz, tjohoo!

iBook G4 & iPod 20 gb

  • Medlem
  • 2004-04-16 18:19

Ett par In-ear lurar. Om allt går som man hoppas blir det en iBook på måndag och kanske en iPod...

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2004-04-16 20:29

En 40Gb iPod i år. Men jag köpte två macar förra året så jag ligger lågt i år.
Om det inte kommer en ovanligt giftig 12" PB snart för då lär jag trilla dit...

1
Bevaka tråden