Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft ska släppa MP3 spelare som kostar 80% mindre än iPod

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Woz.af.Mac:

Äntligen, jag var på väg att skriva "bullshit" när jag såg den här tråden men nu är det bekräftat.

Lite lustigt att så många var beredd att svälja det, med tanke på att Microsoft inte har någon hårdvarutillverkning förutom vissa grundläggande saker som tgb och möss.

Och joysticks, och inte minst Xbox.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-30 13:25
Ursprungligen av Woz.af.Mac:

Äntligen, jag var på väg att skriva "bullshit" när jag såg den här tråden men nu är det bekräftat.

Lite lustigt att så många var beredd att svälja det, med tanke på att Microsoft inte har någon hårdvarutillverkning förutom vissa grundläggande saker som tgb och möss.

Ja, det måste väl vara smartare av Microsoft att samarbeta med Creative, JoS och flera andra tillverkare och skapa en standardiserad plattform för bärbar musik, även om den inte är helt öppen, vilket hade varit idealet. Apple borde kanske licensiera iPod till exempelvis Sony, Panasonic och Toshiba medan iPod dominerar marknaden?

• Medlem
  • 2004-05-29 22:54

Finns det inga bilder publicerade?

• Medlem
  • Svedala
  • 2004-05-29 23:06

Jag tycker det glappar lite med att jämföra en eventuell mp3-spelare med en Xbox.
Microsoft kan sälja Xbox med viss förlust, eftersom de ändå får licenspengar för varje spel.
När det kommer till iTunes och iPod är det ju tvärtom vad jag har förstås - försäljningen av musik går plus/minus noll, men skapar merförsäljning på iPods, och det är där slantarna rullar in.

Kanske inte helt omöjligt att dom gör det. Vi har ju redan sett utlicenciering till världens största datortillverkare, HP.

Bevaka tråden