Ursprungligt: Jag hade testat att synka med Bluetooth. Nu vet jag inte hur LGn är uppbyggd exakt, men på Bluetooth-försedda telefoner som jag är van vid kan man välja att skicka alla kontakter (telefonboken) via just BT. När man gör det (naturligtvis måste man para ihop enheterna först) tar den andra enheten emot utan problem och man kan sedan enkelt öppna adressboken i programmet Adress Book.
Bilder går att skicka över på samma sätt, det är bara att välja att skicka via Bluetooth. Fungerar klockrent, åtminstone med min K700i och A920.
EDIT!!!!!
Tydligen har den inte Bluetooth. I.s.f tycker jag att den går bort, åtminstone hade den gjort det för min del. Jag använder BT till synkronisering mellan telefonerna och mellan telefon till dator. Att köpa en 3G-telefon utan BT är inte något jag kan rekommendera. Ovanstående synkning är i.a.f det som fungerar utmärkt via BT.
Jag hade valt en Z1010 eller annan telefon med Bluetooth.
Jag tycker att 3G fungerar bra för mig. Bra ljudkvalitet och god stabilitet med min A920. Jag tycker således att det inte är några problem att ta 3G-tåget, se däremot till att ha en BT-telefon.