- Stenbäck
- Medlem ●
- Östersund
När det lades ut en länk på 99mac till en omröstning där de frågade vad den bästa spelplattformen är, så vann Mac överlägset inom två dagar. Skulle inte förvåna mig om det blir samma sak nu.
Själv tänker jag ringa och maila flera gånger och ge repliker till alla som argumenterar för PC. Man är väl MacTaliban...
När det lades ut en länk på 99mac till en omröstning där de frågade vad den bästa spelplattformen är, så vann Mac överlägset inom två dagar.
Är det sant? Löjligt o vara så partisk.
Är det sant? Löjligt o vara så partisk.
Fast vi fuskröstade ju inte eller röstade bara för sakens skull. Vi röstade ju faktiskt så som vi tyckte och vi tyckte att Mac är bäst som spelplattform och tydligen vr det för få som tyckte något annat ... Eller också så är det sant? Mac var trea redan innan länken på 99mac kom.
Fast vi fuskröstade ju inte eller röstade bara för sakens skull. Vi röstade ju faktiskt så som vi tyckte och vi tyckte att Mac är bäst som spelplattform och tydligen vr det för få som tyckte något annat ... Eller också så är det sant? Mac var trea redan innan länken på 99mac kom.
Skedde omröstningen här på 99 eller?
Var hittar jag denna fantastiska omröstning?
Exakt. För mig är Mac den överlägset bästa spelplattformen enär jag inte ens vill ta i windoze med tång.
Intressant omröstning... inte...
När 9 av 10 använder en plattform så kan väl "omröstningen" bara få ett utslag. Trams.
Nja, omröstningen är väl inte så intressant, men det kommer ju att vara diskussioner med folk som ringer in och mailar också och om det inte bara är ovetandePC-nissar som ringer in, uta några smarta människor, så kan det få postiiv effekt hos Mac-skeptiker.
PC vadå? Menar de Windows eller menar de själva pc-hårdvaruplattformen? Är inte Mac OS en "pc" också..?
Tråkigt/slarvigt när till och med Apple kör med "iTunes, nu också för pc, bla, bla, bla..."
Antagligen kommer dom att ge en ingående analys av skillnaderna mellan PPC-ISA och x86-ISA utifrån ett kompilatorperspektiv
Antagligen kommer dom att ge en ingående analys av skillnaderna mellan PPC-ISA och x86-ISA utifrån ett kompilatorperspektiv
Hehe! Självklart borde de det!
(Underbart med folk som kan kommentera mina sura, tråkiga inlägg med humor. Tack! )
vem röstar du på då? http://www.macfeber.se/2004/07/kerry_anvnder_p.html
Nja jag roar mig mest, ser datorer som redskap. Jag använder olika redskap för att få olika jobb gjorda. Ett bra jobb görs snabbast om rätt redskap till rätt sak.
Gillar fantiker kamper dock. Bättre än sport på teve.
Jag röstar nog på fred på jorden istället
Han som representerar Mac sa INGET om att Mac OS 9 inte finns kvar (när PC-mannen klagade på Mac OS 9) eller att Mac är dyrare för att man kan ha dem kvar i 5 år innan de blir helt förlegade (när PC-mannen sa att Mac är dyrare).
Mac-mannen suger verkar det som - han fick inte en syl i vädret!