- mikaelf
- Medlem ●
- Mölndal
GAAAH! My eyes!
Tyckte den så väl ok ut först, men sen såg jag foten... Huva vad gräslig!
Och det där med kortläsare... Går det inte tio gånger snabbare/smidigare att stoppa in en USB-kabel från kameran? De där öppningarna pajjade en redan gräslig design ännu mer...
Hahaha.. så sjukt ful! BIlden från sidan var värst alltså!
Ser ju ut som en sån där gammal dammsugare (all-in-one) som nång hängt en trasas på (på handtaget). Den är inte ful - utan vidrig. Ska man sno ideer ska det ske med finess - detta var vidrigt.
Foten är klart inspirerad av vår gamla pommes-frites-skärare som gömts längst in i det nedersta köksskåpet.
Tangentbordet är heller ingen höjdare.
Var sitter spolningen? Eller är det en mulltoa där själva elektroniken sköterom nermalandet av avföringen....
Det är ju lysande. Tänka att kunna surfa med själva ryggslutet som informationshämtare. Jag visste att röven är den öppning som snabbast tar upp viss medicin men detta.... Genialt!
I artikeln skriver de: "Other vendors also offer all-in-one systems. MPC Computers LLC, of Nampa, Idaho, introduced the ClientPro All-in-One last year..."
Inte ett ljud om apple!
Det är väl skönt att inte Apple nämns i det sammanhanget...
För att svara på frågan om konkurrens. Nej som badrums atteralj är den ett KOMPLEMENT till det av Apple tillverkade badrums skåpet Och kommer snart i matchande vitt. Det enda man behöver göra är att lägga en kabel så är man online i bägge ändar.
Är inte det här ett litet skämt från Apple´s designavdelning? Det kan hända att jag missminner mig men är inte Gateway nedlagt sedan ett par år tillbaks? Jag menar, den kan ju inte vara på riktigt...
De stängde igen samtliga sina butiker innan sommaren, och satsade på direktförsäljning via nätet samt elektronikladorna. Köpte ungefär samtidigt eMachines har jag för mig. Så nedlagda är att ta i lite...
Du hittar dessutom den underbara skapelsen på Gateway.com , så något skämt är det nog (tyvärr?) inte.
Edit: Stavfel... som vanligt...
Någon som tror att detta kan bli en konkurrent till iMac G5? :rolleyes:
http://www.pcmag.com/slideshow_viewer/0,2393,l=135602&s=400&a=135603&po=1,00.asp
Fast i ärlighetens namn har ju Apple snott iMac G5-konceptet från Sony. Jag tycker dessutom att deras senaste V-serie är ganska rejält mycket snyggare än den där stora iPoden med skärm.
Fast i ärlighetens namn har ju Apple snott iMac G5-konceptet från Sony. Jag tycker dessutom att deras senaste V-serie är ganska rejält mycket snyggare än den där stora iPoden med skärm.
Om vi roterar den lite, så tycker åtminstone jag att den blir lite mindre sexig:
Ouch! Det borde vara obligatorisk med en varning när det döljer sig så pass hiskeliga tingestar bakom en länk. Jag har fortfarande ont i ögonen efter att ha exponerat mina stackars ögon för detta monster från Gateway.
Designavdelningen måste ha ansträngt sig för att göra en så ful dator som möjligt. Vad tänkte de på egentligen?
Den ser ut som en komplett tv-utrustning för 20 år sen