Hej!
Nu har jag köpt mig en Epson Stylus PHOTO R300. Med den tänkte jag göra omslag på foldrar för dvd samt även skriva ut på själva dvdskivorna.
CD skivan som följde med kartongen som innehåller programvaror (köpte skrivaren på MacForum) var inte för OS X native. Så jag fick ladda ner engelsk programvara. För någon svensk fanns inte. Det var lite bökigt, men det gick efter en stunds pulande.
Jag har provat att skriva ut ett foto på ett fotopapper som följde med och kvalitén var extremt imponerande. Jag är mycket nöjd där.
Nu till själva problemet. När jag startar programmet för att skriva på dvdskivor så får jag inte det att skriva ut. Det blir error. Jag känner mig lite vilsen här. Jag måste ha löst problemet inom några dagar, annars får jag gå till tryckeriet i alla fall och förlora fler dagar och pengar.
Någon som köpt en sådan skrivare och fått det att fungera? Sedan undrar jag ifall man kan ta vilka dvdskivor som helst, eller måste man köpa särskilda skivor med specialyta för utskrift? I så fall är det synd, då mina dvdskivor som jag har är så billiga
Jonas