Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Många switchare numera?

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Gävle
  • 2004-11-07 21:13

För min del så var det irritationen över Windows-programmen som gjorde att jag ville därifrån -- inte virus, inte trojaner, inget sånt, utan helt enkelt den låga kvalitet som Windows-program har överhuvudtaget. Det känns som att alla program på Windows försöker göra vad det kan för att få datorn så seg och dålig som möjligt, genom att t.ex. insistera på att alltid köras i bakgrunden (i systrayen) även om det är helt onödigt.

Men hade det inte varit för OS X så hade jag nog blivit tvungen att stanna på Windows trots allt, för "Classic" finns det inte en chans i helvete att jag hade switchat till.

iofs inte så konstigt att sj framstår som en 'frälsare' idag - han har ju vänt skutan och fortsätter vinna mark. jag förnekar inte hans ledarskap/vision. han kan nog fortfarande vara djävlig mot sina programmerare/utvecklare. tror inte han går ut i 'tiger-verkstan' och säger, - 'hörni gubbar/gummor, idag kan ni väl gå hem vid lunch? ta ledigt en vecka förresten!'

Ursprungligen av sugplopp:

iofs inte så konstigt att sj framstår som en 'frälsare' idag - han har ju vänt skutan och fortsätter vinna mark. jag förnekar inte hans ledarskap/vision. han kan nog fortfarande vara djävlig mot sina programmerare/utvecklare. tror inte han går ut i 'tiger-verkstan' och säger, - 'hörni gubbar/gummor, idag kan ni väl gå hem vid lunch? ta ledigt en vecka förresten!'

Jag tror iofs också att på ett borderline-insane företag som Apple så har du kanske murderous working hours men blir också rikligt belönad för det, jag kan tänka mig lönerna och perksen som ex en senior developer har där, sedan att assembly arbetarna förmodligen jobbar för minimum wage är en annan sak, capitalism in motion...

Bevaka tråden