Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reaktioner på min iBook :)

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skänninge
  • 2004-11-24 21:17

Hade med mig min iBook till jobbet på musikskolan idag för att kunna sitta och arrangera lite musik i pauserna. Så den låg på bordet brevid mig hela eftermiddagen. Fick reaktion redan av första eleven (en tjej i 4:an) "Varför har alla bärbara datorer ett sånt där äpple på sig för?" Skärpt tjej!

Lite senare fick jag kommentaren av två 17-åringa tjejer "Men vilken snygg liten dator!".

Så kan det gå till på en dag på jobbet!

Jag har fått repliken -Vad är det där för bögdator?
när dom sett min vita Ibook!
Den reaktionen har jag fått på ett flertal företag som jag besökt med den!
)

"Det kvittar hur full man är, man vet att man är i ditt rum när man ser din snygga dator". Är en annan kommentar av en tjejkompis.

Ursprungligen av Clas:

Fick reaktion redan av första eleven (en tjej i 4:an) "Varför har alla bärbara datorer ett sånt där äpple på sig för?"

Därför att Äpplen är väldigt nyttigt och bra

En tjej som går samma kurs som jag på KTH är "kär i min dator". Hon säger det fan varenda gång jag plockar fram den, sitter och stirrar på den lixom. Lusigt. Vad är det som är så märkvärdigt med en 12" PB?

Vad ska jag svara när hon gång på gång påpekar "-Martin, jag är kär i din dator!" ?
"-Tyvärr, den är upptagen"... kanske skulle passa.

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

En tjej som går samma kurs som jag på KTH är "kär i min dator". Hon säger det fan varenda gång jag plockar fram den, sitter och stirrar på den lixom. Lusigt. Vad är det som är så märkvärdigt med en 12" PB?

Vad ska jag svara när hon gång på gång påpekar "-Martin, jag är kär i din dator!" ?
"-Tyvärr, den är upptagen"... kanske skulle passa.

/M

Mja...låt det åtminstonde inte gå längre än att hon får gå ut och äta med den, och då måste du nog se till att den är hemma innan 22:00...

• Oregistrerad
  • 2004-11-25 10:47

an apple a day keep the doctor away.

eller var the en guinness?

• Oregistrerad
  • 2004-11-25 11:02
Ursprungligen av petsematary:

an apple a day keep the doctor away.

Inte sant.

Enligt uppgifterna i denna tråd verkar det som man kan få göra ett besök på STD-mottagningen om man flashar iBocken.

Ursprungligen av DaPhox:

Inte sant.

Enligt uppgifterna i denna tråd verkar det som man kan få göra ett besök på STD-mottagningen om man flashar iBocken.

Newcomers to the store say they are instantly struck by the good-looking crowd...

Det var faktiskt nåt jag också reagerade på när jag var därinne i somras. Mycket välklädda och söta tjejer som flockas i den där butiken!

• Medlem
  • Nacka
  • 2004-11-24 22:37

"Du kan få den, men då får du mig på köpet"

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-25 10:53

Bärbara Macar är fantastiska brudmagneter.

• Medlem
  • Växjö
  • 2004-11-25 10:55
Ursprungligen av Mondo:

Låter ju väääääääldigt bra (väntar förväntansfullt på min iBook/brudmagnet)

Ursprungligen av Mondo:

Är det inte dags att kränga PC-lappen och tjacka en P-bok då, Mondo?

Ursprungligen av Nurell:

Är det inte dags att kränga PC-lappen och tjacka en P-bok då, Mondo?

mondo kanske får brudar utan att ha apple-dator!?!

Ursprungligen av Mondo:

Har då aldrig funkat för mig

Mina medarbetare på jobbet säger att den är hur läcker som helst.
Tjejer och killar:0)

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2004-11-25 19:54

Ja man får sanslöst mycket beröm för sin ibook. När man sitter typ på en bänk ute på stan brukar folk som man itne känner komma fram och kommentera vilken fin dator man har. har ju redan flickvän så det är nästan farligt med ibook. haha

1
Bevaka tråden