Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag vet inget om Sony Ericsson, är det bra telefoner annars också, finns det bra alternativ till Sony Ericsson för detta endamål. Verkade lite sådär med alternativ hos Salling Clicker tillverkarens hemsida. Hur är det med batteritider. Det jag söker är en Blåtand som kan köra Salling Clicker så jag kan styra iTunes annars bryr jag mig inte i så mycket annat än batteritid egentligen. En bra kamera vore fint också men ei nödvändigt. Då ska det vara runt 1 Mpixlar med VGA kvalitet är jag hellre utan kamera.
Har ni förslag på modeller som är bra med dessa krav.
Kollade lite på K700 och S700. Gillar inte iden med att knapparna ska vikas (s700i) fram men kanske det fungerar bra utan knapparn framme? s700 är onödigt dyr runt 800€ och det passar inte riktigt i min smak.
Befinner mig i Finland och är rätt nöjd med min Siemens A50 annars som inte har nåt extra.
säkert rätt svårt om man inte har någon telefon att testa med, då det var det han efterlyste.
Jo. Men jag tänker så här: det spelar egenligen ingen roll hur många som säger att den eller den programvaran fungerar utmärkt för en specifik uppgift som i det här fallet. För att veta säkert vad man gillar och inte gillar måste man tillföra en upplevelsemässig dimension. Man måste prova själv. Då kan man ju kanske låna en telfon av av en kompis eller i en butik om man har sådana kontakter.
Tack för alla svar tyvärr känner jag ingen med en Salling Clicker kopatibel telefon och ingen alls som använder sony ericsson så därför är frågorna så många.