Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

InLife, mycket bra på kundservice!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alla kan göra fel. Även jag. Det som är mer ovanligt är att folk tar ansvar för när något de gjort gått fel.

I fredags eftermiddag stod jag hos InLife, mer än nådigt förbannad för att min dator, som var inne på reparation, inte levererats som den skulle trots flera dagars påminnelser om min viktiga deadline. Nu var projektet rejält sinkat och musiker stod och väntade på mig.

Såhär ett par dagar efteråt vill jag ge InLife en eloge för hur de mottog mig. Jag fick ekonomisk kompensation för problemet de ställt till med och de bad ärligt om ursäkt. Det var ett mottagande jag inte är van vid i dessa tider och från en Mac-återförsäljare och det är sådant som får mig att, trots det inträffade, fortsätta ha förtroende för och vilja rekommendera företaget.

/Jont Olof

Skönt att höra att vissa förstår vikten av nöjda kunder och goodwill. Bara ditt inlägg här gör ju att det som InLife fick bekosta är mer värt än vilken annons som helst.

Som du säger så är det allt mer sällan som företag fattar detta och tar på sig ansvaret. Så länge man gör det måste man ju acceptera att fel händer.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-23 10:59

Fel inträffar, ingen är felfri. Det bästa är att som inLife gjorde erkänna det direkt och inte slingra sig. Be om ursäkt och försöka kompensera kunden. Mycket bra gjort, så ska det se ut.

1
Bevaka tråden