Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

InDesign - Prerelease InDesign?????

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-24 17:18

.....vad gör man när man får ett jobb gjort i InDesign från en tidigare ”leverantör” än jag - där det står... detta doc går ej att öppna då det är skapat i en pre-realese av InDesign....

Den korta versionen är att leverantören har gjort det i en piratkopierad betakopia vars dokumentformat inte stöds av den skeppande versionen av InDesign CS. Legitima betatestare kunde få hjälp med konvertering av såna dokument, men andra får i princip stå sitt kast och bygga upp dokumentet från grunden i en riktig version.

• Medlem
  • International user
  • 2005-01-24 17:36
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Den korta versionen är att leverantören har gjort det i en piratkopierad betakopia vars dokumentformat inte stöds av den skeppande versionen av InDesign CS. Legitima betatestare kunde få hjälp med konvertering av såna dokument, men andra får i princip stå sitt kast och bygga upp dokumentet från grunden i en riktig version.

Se där... det problemet har jag aldrig haft med Quark:-)))) /retas lite - bara snällt/

Då får DE som gjorde den fixa detta - med andra ord...

Själv ringer jag Adobe - de vill säkert hjälpa just mig:-))))

Tack så länge herr Rönnbäck.

Om nu ngn annan som kan hjälpa mig med filen - och vill det - gör gärna det.. jag tar det säkra för det osäkra...

1
Bevaka tråden