Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vi som köpte mini fick ju med iLife, men kommer det att fungera att lägga in när Tiger är installerat? Vore ju jämra synd att missa iLife efter bara nån månad...
Vi som köpte mini fick ju med iLife, men kommer det att fungera att lägga in när Tiger är installerat? Vore ju jämra synd att missa iLife efter bara nån månad...
Om inte Apple har klantat sig rejält, så bör de allra flesta program (förutom möjligen diverse systemfix) fungera under Tiger.
Systemuppgraderingen påverkar inte programmmappen mer än Apples egna program som blir uppdaterade om uppdatering finns. Så alla dina andra program skall vara kvar som tidigare.
Jag menade alltså att om man väljer en ren installation för Tiger, kommer man då att kunna lägga in iLife från installationsskivan som följde med till minin, när jag testade att installera iLife på min G5:a med "install bundled software only" så funkade det inte, installationsprogrammet sa ifrån.