- Gäst
- Oregistrerad ●
Den var inte vacker, men den var inte den fulaste bärbara jag sett heller. Den måste nog anses rätt lyckad, jag tror datorn riktar sig till spelare och inte mac fanatiker. Dom tycks gilla överdesignade maskiner, ta bara en tit på sweclockers galleri avdelning.
Den var inte vacker, men den var inte den fulaste bärbara jag sett heller. Den måste nog anses rätt lyckad, jag tror datorn riktar sig till spelare och inte mac fanatiker. Dom tycks gilla överdesignade maskiner, ta bara en tit på sweclockers galleri avdelning.
Design är inte detsamma som utsmyckade...
Såväl Dell som nissarna på Swec sysslar med utsmyckling.
Att piersa valfritt hudveck med massa metallklumpar är inte design utan utsmyckning.
Att sätta 215/17-45 på en S40 är inte design, det är utsmyckning.
Att sätta silverfärgade plastatiraljer på en bärbar peze är inte design, det är utsmyckning.
Design kan vara (objektivt) bra eller dålig, utsmyckning är bara en fråga om (subjektivt) tycke...
Dolt av plasten?
/CX
Jag fastnade för det här:
Finesser
• Anpassningsbar kantbelysning för att skrämma spelmotståndarna
• Enhetsstatuslampor
• Styrplatta i bredformat med knappar
• De front- och mittplacerade bakbelysta multimedieknapparna ger dig snabbt åtkomst till underhållningsprogram.
Att ha en Dell är Fly!
Usch, du borde försé sånna här inlägg med varning så man inte klickar på dom misstag
Att det står Dell i rubriken är väl varning nog?
Jo, nog är den inriktad mot spelare alltid!
"Välj ett valfritt anpassningsbart hölje för att matcha favoritspelets "färger" eller skriv ut en egen bildskärmssida"
Men vad menar dom? Är det den silvriga delen som är utbytbar så att man skall trycka in ett screenshot från Doom3?
T-son
(Som tycker borstad Alu är bra mycket snyggare;)
Jag förstår inte varför bärbara PC maskiner ska vara så tjocka. De är ju tjockare än en valfri PowerBook eller iBook. En bärbar maskin ska vara enligt mig vara smidig att ta med. Sen tycker jag att dom varit lite inspirerade av Tibooken när de färgar kanterna runt tangentbordet i en silver/titan färg.
Nä den faller inte mig på läppen. Iofs. är det få PC burkar som gör det om ens någon.
Den lär inte vara särskilt slö den där burken, kolla specen.
Den lär inte vara särskilt slö den där burken, kolla specen.
Den lär varta "snabb"* med nVidia 6880U över PCI-E
(* Ingen hastighetskedja är snabbare än långsammaste komponentlänken, vilket väl i detta fall blir XP2)