Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu har jag inte Proteus installerat längre. Men det verkar ju onödigt att byta till Adium X om nu zeyni har köpt licens till Proteus och trivs med programmet. Det går i alla fall använda MSN i Proteus, men tyvärr kan jag inte svara i detalj på hur man går tillväga. Någon annan som har bättre koll?
Jag skulle vilja prata med mina MSN-kontakter via Proteus. Hur gör jag. Vill helst slippa installera MSN.
Proteus har stöd för MSN. In i Preferences och Accounts (eller om det heter Profile) och välj att sätta upp ett konto med MSN. Fyll i ditt användarnamn och lösenord för MSN så ska Protues koppla upp dig.
Proteus har stöd för MSN. In i Preferences och Accounts (eller om det heter Profile) och välj att sätta upp ett konto med MSN. Fyll i ditt användarnamn och lösenord för MSN så ska Protues koppla upp dig.
/c
Jag var nog lite otydlig där, väldigt otydlig när jag tänker efter. Jag har satt upp mitt msn-account, det jag vill göra är att "prata", alltså med mic, med mina kontakter.
Jag var nog lite otydlig där, väldigt otydlig när jag tänker efter. Jag har satt upp mitt msn-account, det jag vill göra är att "prata", alltså med mic, med mina kontakter.