Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Röstchatta via MSN med Proteus

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-19 21:39

Hej

Jag skulle vilja prata med mina MSN-kontakter via Proteus. Hur gör jag. Vill helst slippa installera MSN.

/zeyni

Testa amsn eller adiumx. Proteus gillade jag inte.

• Medlem
  • Mölndal
  • 2005-05-09 23:45
  • Medlem
  • 2005-05-10 00:18

Nu har jag inte Proteus installerat längre. Men det verkar ju onödigt att byta till Adium X om nu zeyni har köpt licens till Proteus och trivs med programmet. Det går i alla fall använda MSN i Proteus, men tyvärr kan jag inte svara i detalj på hur man går tillväga. Någon annan som har bättre koll?

Ursprungligen av zeyni:

Jag skulle vilja prata med mina MSN-kontakter via Proteus. Hur gör jag. Vill helst slippa installera MSN.

Proteus har stöd för MSN. In i Preferences och Accounts (eller om det heter Profile) och välj att sätta upp ett konto med MSN. Fyll i ditt användarnamn och lösenord för MSN så ska Protues koppla upp dig.

/c

• Medlem
  • 2005-05-10 18:50
Ursprungligen av Christian Å:

Proteus har stöd för MSN. In i Preferences och Accounts (eller om det heter Profile) och välj att sätta upp ett konto med MSN. Fyll i ditt användarnamn och lösenord för MSN så ska Protues koppla upp dig.

/c

Jag var nog lite otydlig där, väldigt otydlig när jag tänker efter. Jag har satt upp mitt msn-account, det jag vill göra är att "prata", alltså med mic, med mina kontakter.

Ursprungligen av zeyni:

Jag var nog lite otydlig där, väldigt otydlig när jag tänker efter. Jag har satt upp mitt msn-account, det jag vill göra är att "prata", alltså med mic, med mina kontakter.

Aha, det har jag ingen erfarenhet av.

1
Bevaka tråden