- icep
- Medlem ●
Hej!
Fick imorse bekräftelse brev om att min "Tiger" har skeppats iväg ida (eller ska). Riktig glad över de! Hoppas bara att den kommer på fredag inte på måndag! Hade varit skoj och få den om födelsedagspresent de är så att jag nämligen fyller år 29:e april den stora dagen både för Apple och för mig (fyller 18) Hoppas i varje fall alla ni är lika glada som har beställt en kopia av OS X Tiger...
Ja för en redig fylla slår ju sånt skit som att man är röstberättigad och att föräldrarna inte har lagligt försörjningsansvar osv.osv...
Men grattis iallafall!
/M
Föräldrar är faktiskt ansvariga för försörjningen så länge man går på gymnasiet dvs. tills man är 19 (nu kanske jag ljuger men jag har hört det iaf. Om detta är fallet citera gärna lite lagtexte eller liknande )
Tråkigt att se att det jag trodde stämde. Många widgets funkar mindre smidigt här i Sverige.
Gual sidorna funkar tydligen inte.
Tvekar på att Flight Trackern fungerar på många andra än amerikanska flygbolag (eller bara flighter inom eller till/från USA)
Väder-widgeten har uppenbarligen inte mycket koll. 4 grader och regn? 14 grader och sol har jag utanför mitt fönster...
Tråkigt att se att det jag trodde stämde. Många widgets funkar mindre smidigt här i Sverige.
Gual sidorna funkar tydligen inte.
Tvekar på att Flight Trackern fungerar på många andra än amerikanska flygbolag (eller bara flighter inom eller till/från USA)
Väder-widgeten har uppenbarligen inte mycket koll. 4 grader och regn? 14 grader och sol har jag utanför mitt fönster...
Du måste välja rätt Stockholm
Flight Tracker klarar SAS. Kollade just nu flyg mellan Göteborg och Stockholm.
Woho!! TNT ringde precis och sa att de kommer förbi imorgon med Tigern.
I second that. Leverans till jobbet dessutom. Snyggt jobbat. Återstår bara att backa upp allting i natt utifall att saker och ting skulle gå snett (även om jag tvivlar på det...)
Jag har Tiger "up and running". Det plingade fint på ringklockan runt 10 snåret i morse. Nu är det installerat och klart.
Jag sitter på en PowerBook 12" första generationen och kan bekräfta prestanda ökningen!! Att rulla sidor i Safari går smort som bare den, även att ändra storlek på fönster å sånt. Känns kanon!
Försvinner dockan när man aktiverar dashboard, eller har du bara gömt den? Känns som att det annars kan bli trångt på små skärmar?!
Dockan har jag på "göm automatiskt"...
Svampisen, Yellow pages verkar vara, som du säger, US ONLY....tyvärr
Svampisen, Yellow pages verkar vara, som du säger, US ONLY....tyvärr
Tråkigt, men borde det inte bara vara att ändra hemsidan den hämtar informationen ifrån till svenska Gula Sidorna istället för den engelska varianten?