Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Varför utvecklar du inte program istället för att köpa dem?
Jo, det gör jag väl när jag behöver det. Men, det är väl lite skillnad på att utveckla ett program och göra en htmlsida med en flashfil på, speciellt som flashfilen redan är klar?
(Av någon anledning så gick det inte att styra flashfilen via javascript så man måste ctrl-klicka och avbocka "Play" för att stoppa den. Annars fortsätter den att loopa oavsett om Dashboard är gömt eller inte.)
(Av någon anledning så gick det inte att styra flashfilen via javascript så man måste ctrl-klicka och avbocka "Play" för att stoppa den. Annars fortsätter den att loopa oavsett om Dashboard är gömt eller inte.)
Jag skulle vilja ha en widget som låg i bakgrunden och tjänade pengar åt mig. Sedan kunde man kolla hur mycket man tjänat genom att snabbt tryck på F12. Gärna med en häftig animation också, men det är inget krav.
Jag skulle vilja ha en widget som låg i bakgrunden och tjänade pengar åt mig. Sedan kunde man kolla hur mycket man tjänat genom att snabbt tryck på F12. Gärna med en häftig animation också, men det är inget krav.
Jag vill också ha. Tror faktiskt man skulle kunna ta betalt för en sådan widget, men jag kan ha fel.
Låten heter Dragostea Din Tea (Love from the linden trees) och är gjord av Rumänska bandet the Outlaws. Låten framförs även av gruppen O-Zone.
Så nu vet vi det.