Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere!

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 21:59

apple store nere som sagt...

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-07-13 22:02

Oj, vid den här tiden på en onsdag? Inte helt vanligt. Har svårt att se att det är något viktigt som händer, men det skulle ju inte göra nåt med en liten överraskning en helt vanlig onsdagskväll..

Nya iBooks komsi komsi..

iPhone <3

Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

iPhone <3

iPhone är nog rimligt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-13 22:20

Jo, men det orimliga är att denna säkerligen inte kommer vara designad av Apple.

Ursprungligen av ajaxx08:

Jo, men det orimliga är att denna säkerligen inte kommer vara designad av Apple.

Precis. Det kommer antagligen vara en skitful Motorolatelefon vars enda koppling till apple är att den har iTunes.

Fast skulle apple lägga ut en sådan telefon på Apple Store?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2005-07-13 22:35

Amerikanska AppleStore är uppe. Jag kan inte se någon ny Appleprodukt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-13 22:39
Ursprungligen av Macus:

Amerikanska AppleStore är uppe. Jag kan inte se någon ny Appleprodukt.

den brukar väl vara sist ner, eller har den redan varit nere?

Nu står det bara "No instance available".

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-07-13 22:36

Undra om iBooken kommer, jag som fick min för dryga två veckor sedan. Usch usch!

Fan, jag som måste sova

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 23:01

Jag kommer inte ens in på Apple.se.

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-07-13 23:22

apple store i USA har inget nytt vad jag kan se och det verkar bara vara svenska shopen som är nere..?!

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-07-13 23:26

Nej, det är inte bara svenska Apple Store som är nere. Testade en hel hög i Europa förut och de var alla nere. Däremot inte Japan t.ex. USA brukar ju som ofta sagts dyka sist.

Skumt detta med "No instance...". Så brukar det väl inte vara? Extra stor uppdatering kanske? Eller bara klantig webmakare..

Franska Apple Store:

"Did not receive any response from application. It is possible that the application does not exist, or that the requested url is incorrect."

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 23:35

Nu är post-it lappen uppe!!!

Yes!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-13 23:41
Ursprungligen av Kristofer:

Nya iBooks komsi komsi..

Gärna det tack. Hoppas på något roligare än underhåll av storen.

Ursprungligen av Leftrustle:

Fan, jag som måste sova

Skärp dig!

USA är fortfarande uppe. De följer samma mönster som alltid vilket talar emot underhåll känns det som. Kanske bara jag som så gärna vill se nya iBooks...

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 23:42

Jag som tänkte sova nu Får väl vara uppe nån timme till för att få reda på vad som händer

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 23:43

Finns det något annat företag som bevakas på detta sättet?

Ursprungligen av Kristjan:

Finns det något annat företag som bevakas på detta sättet?

Tror inte det. Vi är galna!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-13 23:44

Tråkigt att inte USA är nere än. Detta har tagit mycket längre tid än vanligt.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 23:45

Jag kan inte sova i det gula postitlappsskenet.

kommer det en uppdaterad 12" PB så köper jag bums!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-13 23:47

vad är appEL store?? Hehehe...

Men det är ju bara europa som e nere... och det har det varit förr utan något har hänt... så jag tror inte att något kommer.... Men, Det är ändå spännande

Jag börjar bli mer och mer övertygad att det bara är underhåll av webservern eller liknande. Men jag får väl sitta uppe jag med, lite synd att börja jobba 07.00 imorgon bara...

Finns det inget bra tyskt mac forum där man kan kolla vad dom har att säga om det hela?

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 23:52
Ursprungligen av bjorn.schlingmann:

Jag börjar bli mer och mer övertygad att det bara är underhåll av webservern eller liknande. Men jag får väl sitta uppe jag med, lite synd att börja jobba 07.00 imorgon bara...

Finns det inget bra tyskt mac forum där man kan kolla vad dom har att säga om det hela?

Brukar tyskarna ha bra koll på sånt här?

Ursprungligen av Kristjan:

Brukar tyskarna ha bra koll på sånt här?

Nä, men man kan ju kanske förstå vad dom skriver. Till skillnad mot en del andra språk.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-14 00:00

De kanske sänker priserna efter den positiva kvartalsrapporten som kom idag.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1178

Nu håller jag koll på apple store Sverige, USA och Sydafrika

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-07-14 00:01

Jag börjar också misströsta och tro att det bara är underhåll det handlar om. De borde skaffa olika skyltar för underhåll och spännande uppdateringar. En post-it med "Vi underhåller bara våra servrar - gå och lägg dig!" skulle vara fint.

gud vad jag längtar till att apple blir Mobil operatör samt inför flatrate på 3g data Ladda ner iTunes låtar direkt i mobilen, hade varit mysigt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-14 00:11
Ursprungligen av Joakim Halvarsson:

gud vad jag längtar till att apple blir Mobil operatör samt inför flatrate på 3g data

Tack gärna! Men inte utan en egen telefon känns det som. Den där moto-luren känns sådär, om inte det ligger några rejäla överraskningar där på lut.

Bevaka tråden