- apple4ever
- Medlem ●
- Borås
Det står att sidan ska vara tillbaka inom en timme.
Kanske bara toppen på ett isberg. Hade gärna sett Apple som bredbandsleverantör också. Men det kommer nog när de lanserar iMovie store ;). 100mbit rakt in i väggen :rolleyes:
Hade gärna sett Apple som bredbandsleverantör också.
Till vilket pris tror du att dom skulle ge 8Mbit, 800:-/mån för privatpersoner?
Det kan inte ha någonting att göra med att iTMS försäljningen antagligen kommer gå över 500 Miljon strecket under natten... Kanske... Hoppas dock på att det blir något annat fantastiskt att sätta tänderna i till frukost...
HoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppasHoppas
-OCH APPLE PRESENTERAR...........iPod Photo MINI!! Nåt som absolut "alla" vill ha!
OBS! Detta var bara en spekulation, javisst, jag gillar iPod, men tycker bara att det är så överdrivet med en massa nya iPoddar istället för Macar.
jag tror inte iTMS kommer gå över 500 miljoner under natten, går för långsamt för det.
Sen skulle de nog inte stänga ner så pass tidigt innan. De förlorar ju på varje sekund som applestore inte är uppe.
Du har rätt... Och nu vågar jag hoppas på något annat...
Räknade lite på det och med den takten det går nu så bör det vara färdigt på söndag... Men, men... Jag är tröttare än tröttast... så jag är säkert fel på en månad... Nåväl...
Tillbaka till post-it stirrandet...
Men hur kommer det sig att inte Apple Store US ligger nere? För visst brukar väl samtliga Apple Stores ligga nere samtidigt?
Visst är det så. Därför vågar jag inte tro på nåt spännande. Ger upp nu - godnatt!
Nu har jag en teori, en väldigt långsökt men en teori som jag vill tro på.
En stor uppdatering är på gång som tar tid att genomföra och Europa (vår tidszon) har ju den största andelen applestores. Alltså kan de jobba länge nu på natten med europasidorna och fixa resten innan morgonen i asien och när det börjar bli natt västerut.
långsökt men kanske...
Nu har jag en teori, en väldigt långsökt men en teori som jag vill tro på.
En stor uppdatering är på gång som tar tid att genomföra och Europa (vår tidszon) har ju den största andelen applestores. Alltså kan de jobba länge nu på natten med europasidorna och fixa resten innan morgonen i asien och när det börjar bli natt västerut.
långsökt men kanske...
Jag börjar fundera i samma banor... Klockan är ju bara strax efter 16:00 hemma hos Steve & Co. ... Kommer säkert inte hända något där förens efter 20:00 lokal tid (05:00 här) ... Kanske... Hoppas.
Ja, lite väl segt är det... Kollade precis US-shopen men den är uppe fortfarande. Minin och iBooken borde väl snart få en uppdatering så att de åtminstone supportar Tigern fullt ut... (...hoppas jag på som ska beställa ett par minis till jobbet efter semestern...)
Är det någon som ser om det kommit något nytt?
Eller förbereder de sig bara inför nästa tisdag då de tänker släppa uppdaterade minis och iBooks, Powermac quattro G5, PB G5, videoPod, iNewton, iPhone + någon ny grej som man aldrig någonsin tidigare tänkt på att den kunde uppfinnas eller behövas?
Är det någon som ser om det kommit något nytt?
Eller förbereder de sig bara inför nästa tisdag då de tänker släppa uppdaterade minis och iBooks, Powermac quattro G5, PB G5, videoPod, iNewton, iPhone + någon ny grej som man aldrig någonsin tidigare tänkt på att den kunde uppfinnas eller behövas?
Haha det hade varit skoj om de släppte alla de saker Man hade fått lite panik och inte vetat vad man ska handla
Är det bara jag som inbillar mig eller är dual 2.0ghz 1.5k kr billigare? Samt att 1.8ghz är tillbaka?
1.8 PM har väl aldrig varit borta från svenska Applestore?
Troligen, men visst har singel 1.8 ghz varit borta från applestore?
Hmm, kanske det var på Amerikanska eller om det var tyska jag kollade på. Hur som helst så har dual 2.0ghz blivit märkvart billigare. runt 1,5-2k billigare bestämt.
Kan köpa en dual 2.0ghz med 1gb ram, 9650 samt 250gb för 18,5k på mecanat apple store. Förut gick den på över 20k.