- Ulf H
- Medlem ●
Då var det installerat
Versionen är 6D52....
/d
[ 18 September 2002, 22:45: Meddelandet ändrat av: lilledanne ]
quote:Skapades ursprungligen av: - Martin -:
Klagomål nr 1:
Fasen va lång tid det tar att optimera
/M
Uppdaterade en PB G3/400 och en Dual 867 samtidigt. Optimeringen tog lätt 4 gånger längre tid på Powerbooken.
quote:Skapades ursprungligen av: nixon:
Hmmm.. min Software update, hittar bara iTunes, jag kör nu 6D50, vilken build är det via Software UD??
whatever, den lär dyka upp här...
Kanske kommer upp om du laddar ned iTunes. Skumt jag vet, men ibland är SU lite konstig.
quote:Skapades ursprungligen av: Acke:
Hmmm.. min Software update, hittar bara iTunes, jag kör nu 6D50, vilken build är det via Software UD??
whatever, den lär dyka upp här...
Kanske kommer upp om du laddar ned iTunes. Skumt jag vet, men ibland är SU lite konstig.
Newermind, hittade den på hotline...
Lugn..lugn...den lugnar ner sig.. !!
Positivt : iDisk mkt snabbare än 10.2
/ d
quote:Skapades ursprungligen av: - Martin -:
Underbart! Det enda jag hade problem med i 10.2 är fixat! Förr fungerade inte iChat med Rendezvous, nu fungerar allt som det ska.
Någon annan som upptäckt någon förbättring?
/M
hur använder du Rendezvous i iChat?? anslter polarens dator eller delar spellista i iTunes?
Hmm, det verkar som om de svarta fälten som brukar rita över allt på en sida som renderas verkar vara borta nu. Eller så har jag bara tur att de inte dyker upp just nu.
hur använder du Rendezvous i iChat?? anslter polarens dator eller delar spellista i iTunes?
Man kan låta iChat hitta andra iChat användare på det lokala nätverket. Ingen kontoregistrering, inga inställningar, bara att öppna iChat och se vilka som är online.
iTunes har dock inte Rendezvous stöd ännu, det kommer förhoppningsvis i nästa version.
/M
quote:Skapades ursprungligen av: Mårten Johansson:
Hmm, det verkar som om de svarta fälten som brukar rita över allt på en sida som renderas verkar vara borta nu. Eller så har jag bara tur att de inte dyker upp just nu.
Du har tur just nu!
Pajar den MySQL och PHP som vanligt?
quote:Skapades ursprungligen av: Christopher:
Ja, det där är jag också nyfiken på. Har precis formaterat och installerat X 10.2 + 10.2.1 på en burk och undrar om det går bra att ta hem MySQL+PHP från entropy.ch ...
Ehhh...
Jag har lagt mail.app i en separat folder i Applications-mappen. Efter uppdateringen har jag två mailappar som inte fungerar, en i /applications och en i /applications/internet
Hur får jag nu detta att fungera? Vill ju köra ett MS-fritt 10,2
.olow
quote:Skapades ursprungligen av: Massebasse:
Ja, det där är jag också nyfiken på. Har precis formaterat och installerat X 10.2 + 10.2.1 på en burk och undrar om det går bra att ta hem MySQL+PHP från entropy.ch ...
Det lär inte vara några probs. Men det som pajjar är om du har det installerat redan..
quote:Skapades ursprungligen av: Massebasse:
Det lär inte vara några probs. Men det som pajjar är om du har det installerat redan..
Jag tänkte mest om det skett några förändringar så att Marcs installationer inte funkar ... men nu vet jag. Jag installerade nämligen allt för 2 minuter sedan. Funkar prima.