Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Offtopic nerlagt

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-18 23:50
Ursprungligen av Ree_Tab:

Va? Var det detta som hände? Helt otroligt! Jag hade gjort precis samma sak som ni, sparka skiten åt h-vete om de bara ska klaga! 99Mac är en helt underbar sajt med svar på 99% av allt man undrar. Känns skönt att den kommer få ännu mer uppmärksamhet i framtiden.

Förresten, hej, jag är nykommen plusmedlem

Hrmmm... Det var inte ALLA som klagade... För nyanlända så var det många av 99mac veteranerna som hänge på OT för att inte skräpa ner 99mac med "familjärsnack" Offtopic är/var gamla "Livsstil" på 99Mac...

Inte sparka på dem som ligger...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-17 11:41

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj!!!1!!1!!!!

Plötsligt slog det mig: Jag kommer aldrig mer att få läsa orats visdomsord!!!

Äh, VLT kommer finnas kvar. Kolla bara här:
http://forum.mactuellt.se/viewtopic.php?id=1847

Finns även på MacWorld tror jag - dom har ju mer än 1/3 OT i sina forum.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-17 16:05
Ursprungligen av Björnström:

Äh, VLT kommer finnas kvar. Kolla bara här:
http://forum.mactuellt.se/viewtopic.php?id=1847

Finns även på MacWorld tror jag - dom har ju mer än 1/3 OT i sina forum.

Det är inte att kunna skriva i VLT jag saknar - jag är faktiskt inte alls aktiv där längre.

Det tråkiga är att själva orginalet som startade allt är borta. Det fanns väldigt mycket intressant där att läsa, till skillnad från den senare erans mer småpratsliknande diskussionsform. Väldigt synd om det aldrig skulle gå att läsa tråden igen ... Och så är det ju just det att den faktiskt är en av världens längsta trådar, så rekordförsöket borde inte gå helt till spillo ...

Ett endast läsbart arkiv skulle vara väldigt bra - åtminståne för de klassika trådarna?

Hela VLT bygger på en annan tråd på nåt helt annat forum, så det är faktiskt inte originalet. Däremot så gick vi om originalet ganska snabbt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-17 17:02
Ursprungligen av Laseranders:

Hela VLT bygger på en annan tråd på nåt helt annat forum, så det är faktiskt inte originalet. Däremot så gick vi om originalet ganska snabbt.

Ja, det var väl spymac.com som började?

Ursprungligen av Cypher:

Ja, det var väl spymac.com som började?

Näää, var det? Det var väl inte ens en Macsajt som började?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-17 18:22
Ursprungligen av Laseranders:

Näää, var det? Det var väl inte ens en Macsajt som började?

Vet faktiskt inte. Men, spymac.com har en i alla fall.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-17 17:33

Jo jag vet, men jag menar alltså orginalet jämfört med de senare, månatligt uppdelade, efterföljarna. Orginal-VLT är inte världens första tråd av den typen men det är den första "VLT" som vi startade.

• Medlem
  • 2005-08-17 18:31

Leijon, som drog igång VLT, gjorde det med spymac som förebild.

Offtopic.se domänen (själva sajten och medlemmarna är raderade) har numera nytt liv:
http://www.offtopic.se/

Bevaka tråden