Sådärja! Nu ligger en ny liten iBook i i knäet, den kom i måndags efter drygt en veckas svår väntan och ständig spårning på tnt's hemsida. Eftersom jag aldrig haft och knappt, knappt använt mac tidigare har jag varit (och är väl lite fortfarande) förvirrad (vet inte om jag var modig eller dum som switchade utan att egentligen ha provat innan).
Blev lite olycklig första dagen då mitt precis inkopierade itunesbibliotek plötsligt försvann tillsammans med den fina skrivbordsbilden jag fixat och diverse inställningar. Kopierade om alla låtar och fixade och så försvann allt igen när datorn startade om. Hm, sökte lite här på forumet då och fattade vad felet var, jag hade döpt om hemmappen...
Måste säga att detta måste vara ett misstag som de flesta som använt windows kommer att göra. Hemmappen ligger där och pöser och har automatiskt döpts, så det kliar i fingrarna att få ändra namnet. Känns nästan som en liten fälla för oss okunniga switchers, utlagd som straff för att vi väntat så länge med att byta.
Hm, annars är jag väldigt nöjd! Helt förälskad i Exposé! Och så är den ju så vit och blank och fin..tralalalaa! Nöjd och glad trots missödet!