Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Intressant att sajten fortfarande rullar också! Jänkarna har börjat komma in nu och vi har mailat alla medlemmar (15.000 personer). Vi hade strax över 4000 samtidiga connections ett tag men vi är nere på ca 2000 nu.
Dags för middag! Har jobbat på det här sedan igår eftermiddag...
Nä verkligen inte - men det är kul att få vara först ibland. Har haft svårt att motivera mig på sistonde, har en del nyheter som jag inte ens orkat skriva om ännu.
Visste ni att Dustin börjar kränga Mac innan årsskiftet? Att det är 100% bekräftat Apple öppnar en egen jätte-flagshipstore i Stockholm och Köpenhamn? Borde kanske skriva om det också någon dag
Lysande. Man kanske skulle man plocka bort passusen om att det är en konstig kontakt. Eller i alla fall lägga till att det är konstig för oss i Sverige.
Tanken är att lite bättre bilder på maskinerna ska komma i plusforumet senare men jag är ganska utmattad efter en intensiv dag så det blir vila och lite grekiskt käk först..