Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Angående Acrobat Reader och Flash

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tycker personligen att det är en strålande idé att kombinera Reader, Flash och HTML. Då kanske man slipper just att starta upp Reader när man klickar på en länk, det är redan startat. Sen de som tjatar att Reader är långsamt har uppenbarligen inte upptäckt att det finns åtminstone ett utmärkta gratisprogram som rensar allt onödigt från Reader vilket leder till att den startar näst intill direkt (det tar bort update och splash och liknande saker och Reader startar chockerande snabbt efter det). Så nog kan de på Adobe få det att gå snabbt, det tvivlar jag inte på...

Och du har uppenbarligen inte hängt med i svängarna. Adobe Reader 7.0.5 startar på under 2 sekunder (första öppningen, andra öppningen under en sekund) på min PB 1,3. På Windows-sidan är det ännu snabbare, liksom på en PM G5 - räkna med under 1 sekund - vilket är snabbare än Flash laddas. Så något som rensar "onödiga" saker behövs knappast, fast smaken är som baken.

Det var mer riktat till de som inte visste att Reader kan gå snabbt (e.g. har en äldre version), men...grattis iaf! ;P

1
Bevaka tråden