Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jamen, ta bort reklamen då.

Tråden skapades och har fått 74 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Tar upp en gammal tråd. Finns det något reklamfritt tema för Plussare, eller är de bara för Pro?

Längst ned på sidan finns en rullgardinsmeny. Välj "flagship plus" och saken är biff

Fast det är mer reklam i den reklamfria varianten nu än det var innan.

Blir väl ingen skillnad? Eller är de reklambannern längst upp som försvinner månne? Skulle ju haft veck den till höger hellre.

Ja, det är den högst upp som försvinner.

Den högst upp ser ja ändå så sällan då ja har "flashbutton" installerat.

Ursprungligen av Johan S:

Den högst upp ser ja ändå så sällan då ja har "flashbutton" installerat.

Vad är flashbutton för något? Jag hittar inget på varesig versiontracker eller macupdate.

Jag hade allra helst blivit av med Google-reklamen ovanför alla trådar. Lägg den till höger istället, för mig så behöver ni inte ta bort den helt.

För mig är det den blinkande reklamen som är störande. Varken googlereklamen eller produkterna till höger tänker jag på.

Jag stör mig inte så mycke på reklamen som sådan, men mest på att all flash och alla animerade bilder drar så djuriskt mycke cpu på maccar.. Sjukt ooptimerat.

Till höger finns ju ingen flash.
Det har ju bara funnits i toppbannern, vilken du ju som bekant slipper nu.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-16 18:10
Ursprungligen av Kristofer:

Till höger finns ju ingen flash.
Det har ju bara funnits i toppbannern, vilken du ju som bekant slipper nu.

Nu var det faktiskt en flashreklam för Tre i högerdelen av sidan. Irriterande.

En extension till Firefox så man får en lite playknapp på alla flashanimationer och själv kan starta dom om man vill. Flashblock hette de visst

http://flashblock.mozdev.org/

Ursprungligen av Johan S:

En extension till Firefox så man får en lite playknapp på alla flashanimationer och själv kan starta dom om man vill. Flashblock hette de visst

http://flashblock.mozdev.org/

juste!
Finns det något liknande för Camino tro?

Vet ej, var väldigt länge sen ja testade Camino, tycker FF är bäst, den har iaf flest plugins

Bevaka tråden