Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söt PC-användare hatar mac.

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-01-30 11:20

Grattis Q!

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-01-30 17:46

Haha!

• Medlem
  • Värmdö
  • 2006-01-30 18:17

wlao: Klarar inte handleden av att använda en mus ett par timmar om dagen så är nog ett gymkort att rekomendera.

• Medlem
  • 2006-01-31 00:04
Ursprungligen av J.Dredd:

wlao: Klarar inte handleden av att använda en mus ett par timmar om dagen så är nog ett gymkort att rekomendera.

Tja, sådär 8-10 timmar om dagen 6-7 dagar i veckan brukar inte vara några problem på macen. När jag kör PC/flerknappsmus ballar handleden ur efter någon vecka i det tempot.
Kan du rekommendera något bra gym som kör mus-workout? Vad ska jag kolla efter? Klick-out?
Så ska jag försöka släpa dit några av mina bekanta som opererats för carpal tunnel-syndrom.

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-01-31 00:42

Okej, nu är vi offtopic, men det är inte mindre intressant.

Jag vill dela med mig av ett alternativ till operation för Carpaltunnel-syndrom = en skena som bärs på natten. Frugan fick diagnosen (hon är dock inte datoranvändare) och problemen minskade ordentligt, och är nu helt borta. Hon har skenan kvar om behov skulle uppstå, men den har inte behövts än.

• Medlem
  • Värmdö
  • 2006-01-31 08:51

wlao: Om det inte har framgått ännu så kan jag säga att mina inlägg var skrivna med en portion ironi

Men jag kan gärna tipsa dig om ett sätt att slippa handledsutmattning/skador. Köp en PowerBall på Teknikmagasinet eller liknande ställe. Den gör underverk för handlederna!

Bevaka tråden