Jag vet inte om detta är en bugg, en funktion som helt enkelt saknas eller om jag missuppfattat det hela... Jag vet inte heller om det varit uppe här tidigare, men har det det så har jag inte lagt märke till det, och i så fall ursäktar jag på förhand en dubbelpost, och ber om referenser till korrekt tråd
Hur som helst, mitt problem är att jag inte lyckas skapa smarta spellistor som ändrar innehåll vid omstart av iTunes, eller uppdatering av iPod. Scenariot är följande:
Jag har ett antal smarta spellistor som är synkade med iPodden. Dessa är i princip uppbyggda efter att jag har matchat en artist, och valt att begränsa till, säg, 5 låtar efter blandat, och valt att kryssa i "Live uppdatering", som jag för övrigt inte vet vad den fyller för funktion.
Problemet är att det alltid är samma 5, eller hur många låtar man nu valt att begränsa efter, i listan. Omstart eller shuffle-tryckande hjälper inte för att byta ut vilka låtar det är.
Inte heller kan jag få nya låtar i spellistan genom att exemepelvis ändra till att begränsa efter 10 låtar (efter blandat) och sedan gå tillbaka igen. Samma låtar i listan...
Finns det verkligen inget sätt att refresha den smarta spellistan på? Jag menar, det kan väl inte vara så att det verkligen är en bugg?
/.scoote