Du som är lite Word- och Adobe-guru, kan du förklara varför Acrobats menyer lägger sig under de andra och är omöjliga att bli av med?
Jag är inte Richard, men några knep kan jag.
Bl.a. hur man helt tar bort dom där jädra PDF-knapparna från Office-programmen. Dom behövs ju inte ändå, och orsakar inte sällan problem.
Så här gör man:
Släck ner alla Office-program.
Gå in i Program/Microsoft Office 2004 (eller vilken version du nu har)/Office/Startup
Där finns tre foldrar (Excel, PowerPoint och Word) som i sin tur har varsin PDFMaker-fil.
Skapa tre FOLDRAR och lägg på t.ex. skrivbordet och ge dom exakt motsvarande namn som de tre PDFMaker-filerna, inklusive filändelserna.
Då har du alltså foldrar som heter PDFMaker.xla, PDFMaker.dot och PDFMaker.ppa.
Släng filerna i med samma namn och stoppa dit de tre TOMMA foldrarna med samma namn istället.
Höll på att glömma:
Nästa gång du startar Acrobat KANSKE programmet hojtar om nåt som är fel. I så fall, kryssa i "Don't ask again" och "no".