Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kan ingen ringa TV4 och be dom stänga av "pling-plonget"... jag bryr mig inte om att det står 2-1 AIK-Elfsborg just nu... Jag vill se Commander In Chief... (nu blev det 2-2).
Kan ingen ringa TV4 och be dom stänga av "pling-plonget"... jag bryr mig inte om att det står 2-1 AIK-Elfsborg just nu... Jag vill se Commander In Chief... (nu blev det 2-2).
"pling-plong"?????
Du ska vara GLAAAAD att du bara har ett ynkligt litet "pling-plong" när det blir mål i en fotbollsmatch eftersom det knappast händer särskilt ofta.
Vi andra får hela hockey-VM sabbat av ett dussin idioter som köpt en varsin kasse aerosoldrivna horn och som UTAN AVBROTT står och tutar en hel match, dvs bortåt tre timmar.
"Pling-plong". Löjligt.....
Ja, men ni kan stänga av TV-ljudet och slå på radiosporten. Är det inte så man får bra bilder OCH bra kommentatorer...??? Jag gillar ju som det kanske framgår inte sport...
Mycket, i alla fall. Vill man slippa "allt", så får man väl stänga in sig i nån grotta nånstans.
Men dom där med tutorna bor väl i nån, så det gäller att hitta rätt.
"De 305 000 tittare som såg Commander in chief på TV4 i går kväll överraskades av pling i rutan med de senaste fotbollsresultaten från allsvenskan högst upp i bild."
Veckans fråga på Resume:
Gillar du "pling i rutan"
Ja: 20%
Nej: 78%
Vet ej: 2%