Förut har jag haft så man kan besöka sidan i fråga men efter att några gjort dramatiska förändringar så vill jag hellre visa resultatet som det var när arbetet var färdigt.
Jo, det är just det som är risken med att länka till kunden: Sidan där kanske (och med tiden, sannolikt) är en helt annan och frågan är då om det är bra reklam. Så jag tycker du gör rätt som låter bli. Det är bättre att fokusera på vad ditt arbete gick ut på vid det aktuella tillfället. En undersida med vidare tankar om det jobbet låter som en bra idé.
Vad är syftet med paypal-länken? Samtidigt som du försöker sälja in dig, så antyder du därmed att du gör gratis-jobb och får betalt på frivilligt basis. Är det så?
Sidan är nu mycket mera fokuserat på vad du vill sälja: Webdesign. Jag tycker att det är lite synd att du i ett svep sopar undan all annan konstnärlig arbete du tidigare har gjort. Det behöver inte vara lika framträdande som förut, men kanske väl som historik/bakgrund via en länk i din kontakt-sida. Jag tror att det är en del som gör dig lite unik i den här rätt så teknikcentrerad värld och kan ses som ett plus i kanten för den potentiella kunden som är nyfiken på dig.