"Hejsan. Jag tänker inte ens fråga idag hurvida min iPhone kommer skickas snart eller inte, eftersom jag insett att den kommer aldrig att komma.
Där emot så vill jag anmärka på er hantering av mitt och säkert andras ärenden.
När jag beställde, så stog det i mejlet ”Leverans till ombud inom 4-5 veckor”. Så stog det även formulerat på er hemsida när jag beställde. Det är inte förens man kollar sin orderstatus som man ser att det är ”Beräknad” leveranstid. Redan där blir man som kund lurad och vilseledd.
Att sen er kundtjänst både 2 OCH 3 gånger lovat leveranas ”slutet av veckan” är bara beklagligt. Man ska inte ge kunder löften som man vet med sig inte kan hållas.
Nej, jag tror bara att ni chansar hej vilt när ni ska ”delge kunder information”. Ni är klåpare, amatörer och riktiga skojjare.
En av er jag pratade med påstod till och med att jag var tvungen att betala den nya avgiften (alltså den med telefon inräknad) innan leverans kunde ske.
Hade så varit fallet, så hade ni enligt Brottsbalken 9 kap 11 § gjort er skyldiga till ”Försök till bedrägeri”.
Tänk på hur ni behandlar era kunder.
Robert, väntat snart 8 veckor!"