Efter att ha kört CrashPlan i snart ett år så håller jag definitivt med om att det är det ni skall köra. Titta på CrashPlan PROe som innebär att du sätter upp din egen server och backupar mot. Den kostar ca 500 kr/anv och år och varje användare kan ha 4 enheter som backupas (mao kostar varje dator 125 kr/år i licenskostnad om du låter flera datorer dela på samma användare).
I ditt fall antar jag att du kommer att ha backupservern på jobbet men du skulle även kunna placera den på något annat ställe för att ha en backup off-site ifall det blir inbrott/brand/etc där de backupade datorerna står. Det är bara förändringar som skickas över nätet så det drar inte så mycket bandbredd.
Själv låter jag mina kunder köra backupen över Internet till min CrashPlan PROe server. Det sker kontinuerligt även när de är på resande fot eller hemma.
Det finns även svenska backupleverantörer som erbjuder backup för en rimlig peng. Tex https://onlinebackup.se från CityNetwork men jag har inte provat någon av dem. Tänk på att välja en leverantör som ligger i närheten geografiskt så att du kan få en disk utbudad med allt data som skall återställas. Det tar tid att läsa tillbaka 100GB över Internet.
Observera att Crashplan har möjligheten att gratis köra backup mellan datorer men det är bara för privatpersoner och inte företag.